Egzema benimde sorunum kortizonlu ilaçlarla sönerdi şimdi heryerinde başladı bacaklarım bileklerim dirseklerim! İlaç kullanamadım doktorada gidemedim ama her saat başı ozonlanmış zeytinyağı kullandım kaşıntısını geçirdi sönmeye başladılar! Aklınızda olsun sonra doktorumada danıştım ozonlanmış zeytin yağını, evet kullanabilirsin dedi! Hatta burnum kanadığında da çubuklu pamukla sürüyorum hemen geçiyor kanama duruyor ve sertleşen kabuklarıda yumuşatıp rahatlatıyor!