agustosboceklerim2 Melisa_kznsl ilkinde hiç çatı muayenesi yapmadım direk sancıyla doğuma gittim ikinciye hamileyim şuan
Mommy23 Melisa_kznsl 37+5 te oldum bende 37-38 civarı yapılıyor zaten doktorunuz doğumu yakın düşünürse şimdi de yapar gerek duymazsa haftaya da yapabilir çok fark etmiyor
Melisa_kznsl Balbebek012 nstye 34 ten sonra hep giriyorum ama Çatı muayenesi yapar mı diye icimde bir telaş var da sormak istedim sagolun 😊
Melisa_kznsl agustosboceklerim2 bizim doktor yapıyor ama kacinci haftada yapıyor bilmiyorum o yüzden sormak istedim
agustosboceklerim2 Melisa_kznsl yapıp yapmama sizi de bağlı sancı baslamayana kadar istemeyebilir siniz ama size kalmış tabi
Minnosannee Mommy23 37+5 te çayı muyenesi olup ne zaman doğum yaptınız ya da yaptınız mı muayeneden sonra bir beliryiniz oldu mu
Elifff2112 Melisa_kznsl bende şu an 35 haftaligim benim kontrolumde 37+2 de olucak bende burda bekleyeyim bakalım
Melisa_kznsl Elifff2112 kesin bisey diyen olmadı doktordan doktora da değişen bir durum ama çoğunluk yapar diyor ben yarın gideceğim bakalım yapar mı yapmaz mı unutmazsam size de bilgi veririm inşallah
Melisa_kznsl anneolmakneguzel_ ama alttan muayene ediyorlar açılma var mı doğuma uygun mu diye bildigim kadarıyla
Melisa_kznsl Musemma06 demekki doktordan doktora değişiyor yarın gideceğim inşallah yapacak mi yada bisey diyecek mi