Kızlar merhabalar yardım lütfen ne yapacağımı bilmiyorum🥺 36 yaşındayım 1 yıllık evliyim. 2 kimyasal gebelik geçirdim birisi aylar önce o dönem romatizma tedavisi görüyordum ağır ilaçlar kullanıyordum aktif denemiyorduk bize de sürpriz olmuştu kendi kendine sonlandı. Romatizma tedavisi bitti şimdi 2 aydır deniyoruz. İlk denediğimiz ay kimyasala yakın bişey oldu test pozitifti sonra negatife döndü adetim 2 3 gün gecikti. Doktora gittim doktor polip var kürtaj yapmamız lazım rahim ağzında da yara var kimyasal gebeliğe sebep bunlar olabilir dedi. Polip boyutu ya da konumuyla ilgili hiç bilgi vermedi. Kürtaj korkuttuğu araştırdım burada da okudum bugün başka doktora gittim. Polipin 8-9mm olduğunu gebeliğe engel olacak büyüklükte olmadığını 2 ay denemenin çok erken olduğunu söyledi. Hiç doğum yapmamış bir rahime dokunmayı hemen kürtaj yapmayı doğru bulmuyorum 3 ay daha dene gebelik oluşmazsa o zaman alalım kürtaj değil histerektomi yapalım dedi. ben de ne yapacağımı bilmiyorum benzer durum yaşayan yardımcı olabilir mi kim doğru söylüyor kafam karıştı🥺