Terlikpijama ben hamilelegimde depresyona girdim o kadar stresliydim ki en sonda tansiyonum fırladı düşüremediler acil sezaryene alındım, bebeğim anne karnında stresten üzüntüden etkilendiği için şu an huysuz ve sürekli içini çekerek ağlayan ağlarken kendini sıkan bir bebek oldu ama bunlari bir kenara biraktim ve bil bol bebeğime sevgimi veriyorum şu an , ten teması kuruyorum her agladığında kucağıma alıp sakinleştiriyorum inşallah zamanla bu durumu atlatacağız