glos_lin2007 Kızlar gebelikten once pek horlayan biri değildim. Ama ne zaman 8.ayıma girdim,çok fena horlamaya başladım. Her akşam öyle ara ara da değil. Neden ?hiç yaşayan veya bilgisi olan var mı ya?gebelikle ilgili olduğunu düşünüyorum ben.şuan 37+5 im
Nursah2 glos_lin2007 hamilelikte bir çoğu kadın horlar canım geçiçi ama merak etme. Artan kilo ödem falan bide rahat bir uyku çekemiyoruz ondan. İlkinde olmuştu doğumdan sonra geçti kafana takma hiç
sadbut glos_lin2007 ahahha aynısı bende var araştırdım çoğu arkadaşımda da olmuş hatta eşim pancar motoru gibi diyor yanımda uyuyamıyor ev dubleks üst kata da çıkamıyor bir şey olur diye birkaç gün mutfakta uyumuş kombiyi kapattım ev şu an serin ve soğuk bir haftadır hiç horlamıyorum hava sıcak ve ortam nemliyken kombi açıkken çok horluyormuşum bugun arastırdım sıcak ortam daha fazla horlamaya sebep oluyormuş canım