Kızlar postlarda belki görmüşsünüzdür ben sat 16 Şubat bat 15 marttı ama 7nisana kadar adet olmadım bu süre zarfında defalarca kan ve idrar testi negatif çıktı ve bu süre zarfında tarlusal soğan suyu kekik maydanoz suyu hepsini içtim
Neyse kızlar sonunda adet oldum diye sevinirken şimdide çok az geliyor afedersiniz ilk gün peçeteye geliyor ama ped tertemiz 2. Gün çok az pede geliyor bugün 3. Gün hala pede çok az geliyor nedeni ne olabilir acaba
Doktor pcos falan tam demedi neden bu kadar geç oldu hadi geç oldu daha çok kanama olması gerekmiyor muydu
Gerçekten kafam allak bullak oldu ne oldu bana böyle