Sevcansss Ben 1 aylık hamile olduğumu öğrendim fakat hiç folik asit kullanmadım. Ne zaman nasıl hangisine başlamalıyım. Aile hekimi yazar mı Önerileriniz nelerdir.
Meltemanneolsun Sevcansss yazar aslında doktor da hemen veriyor. Folik us kullandım ben 3 ay doktorum vermişti. Kullanmalısın bebek için çok faydali
Leyli44 Sevcansss normalde gittiğin doktorun yazması gerekliydi ilk aylarda kullanılması lazım ama bilemedim şuan ben mix folik diye pembe bir takviye kullanıyorum.
hamcokelek33 Sevcansss benim de öyleydi 4 haftalıkken öğrendim hemen başlatmıştı doktorum. Zatwn genelde reçetesiz yazılanları öneriyorlar muhtemelen ailemhekimin bile yazar. Mutlaka kullan ama ihmal etme ilk 12 hafta önemli🥹
Sevcansss Leyli44 hamile olduğumu 2 gün önce öğrendim yarın kan vereceğim. Aile hekimine folik asit hakkında danışırım ,Doktor kontrolüne de 10 gün sonra falan giderim diye düşündüm sizce geç mi olur
bizzocone Başlaman gerekiyor diye biliyorum sor en kısa zamanda başla bebeğin gelişimi için çok önemli aksatma
Sevcansss hamcokelek33 ben de 2 gün önce öğrendim ve başlamayı düşünüyorum solgar öneriyorlar sizce nasıl? bizzocone
bizzocone Ben de folactive kullanıyorum 790a aldim istersen eczaneden alabilirsin ama yine de doktoruna danış ne olur ne olmaz
bizzocone Sevcansss solgar iyi bir marka ama sanırım belirli bir ağırlıkta olması lazımmış 400 microgram mı ne ona dikkat et en iyisi doktora danışmadan almayın
hamcokelek33 Sevcansss ben pregnom max kullanmıştım. Direk sadece folik asit değil, multivitamin. Daha faydalı o açıdan. Bide tamamen hamilelelre özel🥹
minikbebegim06 Sevcansss ocean öneririm 12 haftaya kadar onu kullanıp sonrasında ocean mummy olana geçersiniz