Songul2667 Kızlar tetanoz olmayıp yeni doğum yapan var mı ? Sorun yaşadınız mı ? İğne fobim olduğu için olmak istemiyorum pek🥹🥹
Yazmelegi_ Songul2667 çok basit korkmayın. Benimde fobim var ama ben doğuma kadar igne vurdum kendime kullanmak zorunda kaldım 🥹 bebek için fobi mobi kalmiyo
Seymaaa05 İki dozuda oldum herhangi bir sorun yaşamadım canım sadece yaparken 1-2 saniye yakıyor o da olucak sonuçta aşı😂
Minnakpopus Songul2667 Damar yolunu nasıl açtıracaksınız doğum esnasında ? Korkmayın diyemem bazılarının ciddi boyutta fobisi ancak kendi kendinizi telkin edin lütfen
Songul2667 Minnakpopus damar yolundan o kadar korkmuyorum ama yıllardır hiç aşı olmadığım için daha çok acır korkusu var genelde aşı igneleri büyük kalın vs oluyor ya o yüzden korku oluştu
Kkardelenn1 Songul2667 gebelik boyunca belli testler için kan alınıyor neden korkuyorsunuz bu kadar sizin için iyi bir şey yaptırın başımıza ne geleceğini bilmiyoruz sonuçta kan aldırmaktan bir farkı yok
Pinnar7 İki dozu da olmuş biri olarak, kesinlikle vurdurun 5 saniyelik bi olay ama doğuma kafanızda bu düşüncesi bile yetecek kötü bir ihtimal ile girmeyin
MinikBrokoli Aşı olurken hiç bakmayın hatta konuşun video falan izleyin çok hissetmezsiniz zaten 5 saniye sadece 🙏🏻🙏🏻
Mervesvkkya Doktorum bana artık tetenoz önermiyoruz hamilelikte dedi. Yaptırmanı tavsiye etmiyorum dedi. Ama ben hamile kalmadan hemen önce yaptırmak zorunda kalmıştım.