Merhaba arkadaşlar pazartesi aksam 9 gibi acilde kan verdim 743 çıkmıştı değerim Çarşamba sabah 9 da sağlık ocağında kan verdim 1800 çıkmış değerim yani yani 48 saat dolmadan kan verdim az mı yükselmis yoksa güzel mi yüklemiş kafam çok karıştı tahmini arada 32 saat var 🤦🏻♀️