Kızlar ben hamilelikten önce lazere gidiyordum. Bacaklar vs memnunum ama genital hiç bitmedi malesef. Ben hayatımda hiç genitale ağda yapmadım da yaptırmadım da. Afedersiniz hep jilet kullandım. Ama karnım büyüdüğü için artık jilet de olmuyor. Geçen kestim hatta iç bölgede az bi yeri, kanadı. Şimdi şunu öerak ediyorum. Kuaföre gitsem o özel bölgemizi ağda yapıyolar mı ? Ay utanırım gibi de geliyor ama onlara göre normal mi yoksa değil mi bilmiyorum. Hiç özel bölgesine ağda için kuaföre giden var mı aranızda? Ne yapıcaz biz bu bacak arasını 🙈🙈🫠 Helllp pliis🥳🌸