33+ 4 üm ilk nst ne girdim sancılar çıktı yüksek derecede çayı muayenesi ve açılmama baktılar 1cm açıklık vardı dün akşam 18 den beri hastanedeyim serum verdiler hap veriyorlar sancılarım düşsün diye 1cm açılmam ilerlemedi aranızda böyle durum yaşayan var mı
Sancılarım dursun istiyorum dua edin lütfen bebeğim zamanında doğsun