fatosalih Merhaba anneler bugun ogluma kavustum sukurler olsun. 40+0 da genel sezeryan ile cunku kilosu 4.160 gr. Allah sizlerede yavrulariniza kavusmayi nasip etsin. 🙏
Handebl fatosalih gözün aydın annesiii bizimle doğum anınıda paylaşırsan seviniriz az kuzunun kokusuna doy da biz bekliyoruz❤️🥰
fatosalih Hic acilma ve sancim yoktu bebegim kilolu diye suniyide denemek istemedik. Genel anestezi ile sezeryan oldum. Tabiki hicbirsey duymadim zaten ameliyathanede herkes bir is yapiyor ve olanlari izliyorsun merakla. 3.2.1 bayildim hiçbirşey hatirlamiyorum sadece cok üşüdüm o kadar suan biraz agrim var o kadar. korkan varsa korkmasin değmiyor çünkü hicbirsey hatirlamiyor insan anlamiyor bile. sadece ilk kalkış biraz zor ama yürüdükçe süper aciliyorsunuz. Ama en iyi tavsiyem beni odama getirdiklerinde yatagimda kalkana kadar ayaklarimi oynattim bacaklarimi oynattim kalkisim daha kolay oldu ve gaz daha kolay çıktı. Allahim hayirlisiyla bebeklerinizi saglikla kucaginiza almayi nasip etsin anneler. 😘💙👶