Kızlar sağlık ocaklarına karma tetenoz aşısı gelmiş. İçerisinde boğmacada varmış. Ben 21 haftamda tek doz tetenoz oldum onunda içerisinde boğmaca yokmuş. Tetenoz difteri varmış. Şimdi bu boğmacalı aşılar gebeliğin kaçıncı haftasında yapılır en geç ? İlk tetenoz aşısını 10 hafta önce olmuştum. Şimdi olsam fayda sağlar mı ? En geç ne zaman bu aşıyı olmalıyım ? Bu aşının bebeğe zararı olur mu anne karnında ? Erken doğumu tetikler mi ? Tecrübeli anne ve hamilelerin fikirlerini merak ediyorum..