Masalceylan Kızlar bilenler ikisinde yüksek çıkmış ve eritrosit +1 yazıyor bu ne anlama geliyor bilen varmi sol böbreğim ağrıyor sancılanıyor diye gittim
cakirbebek Masalceylan aynen benimde 4-5 gün sol bobregiiim çok ağrıyordu once acilr gittim sonra dahiliyeye gittim yoğun enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorum şu an ağrı geçti şükür benimde çok geçmiş olsun
Masalceylan cakirbebek ya bana ultrasonda verdi onu bekliyorum sonuç göstermek için cok Sagol cnm sanada çok geçmiş olsun