Selam kızlar pazartesi gününden beri geçmeyen bi bel ağrım vardı, dün artık hastaneye geldim ve nst bağladılar sancı olduğunu gördük serviks kısalmış yatışım yapıldı düzelmezse dikiş atılacak umarım düzelir lütfen bana dua eder misiniz bebeğimi sağ Salim kucağıma alayım ❤️