Happyka Yolcu_26 uyuyor belki? Benimde 32+4 günlük oldu , az önce birşeyler yedim şuan tekme atıyor, sizde yiyin çikolata falan uyanır
Yolcu_26 Happyka benim ki hareketleri çok yavaşladı pazartesi doğuma alacak o gün gelir mi diyorum ya bir gün bir yıl gibi geliyor sağlıkla kucağımda görür müyüm.
Happyka Yolcu_26 neden kötü düşünüyor sunuz? Normaldir artik büyüdü bebek yeride fazla dar geliyor , az kalmış iyi düşünün
Bezelyelerimm Yolcu_26 gayet normal emın olun yeri daraldı artık gunde 8 10 kere hissediyorsanız korkmayın
Yolcu_26 Yok 1 oğlum var ama onda hiç bisey anlamadim ilk bebeğimi kayıp ettim bu 3. Ama yaşayan 1 tane
Guzel_bebem Yolcu_26 içiniz rahat değilse bir acil servise gidin haftaniz ileri olduğu için ama kesin uyuyordur
Guzel_bebem Yolcu_26 kendini kasmıyor mu yani bir yerde sertleştirme oluyor mu bunlar varsa korkmayın