Kızlar merhaba çok korkuyorum içim rahat etmiyor yazmak zorunda kaldım bugün ağrım vardı onun için acile gittim ama alttan muayene istedi ebe hayır dedim o zaman nstye giremezsin dedi bebeğin hareketlerini hissetmiyorum diye korkudan kabul ettim daha sonra kanamam oldu kendi özel doktoruma gittim vajina girişi zedelenmiş ama bişey yok herşey normal dedi az önce peçeteyle silerken çok azıcık bir leke gördüm bişey olur mu napıcam