11mrv11 Mayıs sonu haziran başı gibi doğum inşallah çantamı hazırlıyorum da sizce battaniye olarak kalın müslin mi ince müslin mi konmalı ? Konya’nın sıcaklığı düşünürsek
Edafmo 11mrv11 benim de doğumum mayıs sonu inşallah. Ben ebeye vermek için çift kat battaniye koydum, artı olarak 4 kat ve tek kat müslin alıcam yanıma