Merveakbey Haftadayım sürekli kusarak geçirdim bu dönemi. Kusarken kan gelmeye başladı 4 gündür. Tahrişten kaynaklı mıdır yoksa korkmam gerekiyor mu ?
Ebru_ebru Merveakbey Aynı durumu bende yaşadım doktora gittiğimde tahriş kaynaklı olduğunu söylemişti geçmiş olsun rahat etmeniz için yine de doktora gidin ☺️
Nisaacarr Merveakbey korkutmak istemem de bence gitmelisin ben 8. Ayın ilk haftasındayım arada kusmalarım devam ediyor daha başıma böyle bişey gelmedi tahrişten olur mu bilmiyorum ama kan olduğuna eminsen yine de bi doktor bakmalı bence geçmiş olsun inş
220618 Merveakbey tahrişten korkulacak bişey yok bende 18 haftalık hamilryim 16ya kadar kusarken hep kan gelirdi doktorum çok öğütmekten dedi sarı su kusardım hep