İyi akşamlar canımlar. Geçen bir arkadaşımdan bahsetmiştim yine bir şey sormak istiyoruz. Arkadaşım eşi ile birlikte oluyor korunmasız 14 Mart ta 15 Mart’ta küçük çocukları var diye ertesi gün hapı alıyor. 31 Mart’ta adet oluyor 3 gün pembemsi lekelenme sonrasında adet kanaması geliyor. Bugün 11. Gün kanaması devam ediyor bir de ek olarak bel karın ve bacak ağrısı başlamış. İlacın yan etkisidir değil mi böyle bir durum yaşayan var mı? Acile gitse mi?