Zehradgdrn Kızlar merhaba adet günüm Nisan 11 dayanamadım 2 gün önceden test yaptım sizce bu gebelik olabilir mi
2Princess1Mom Zehradgdrn Evet pozitif kan verip netleştirin. 🥰 Bende regle 4 gün kala awoxla silik çizgiyle öğrendim şuan 25+5 haftalığız. 🥰
Cicekbahcesi12 Zehradgdrn adet gununuz yarin olmasina ragmen cok iyi cikmis sonucunuz masallah , tebrik ederiimm 😍🌸
Esmerayyyyyy Zehradgdrn sağlıkla vaktinde kucağınıza alın hayırlı olsun tekrar bana da dua eder misin💕🩷
Zehradgdrn Elfidanur teşekkür ederim belirtim sadece belim ağrıdı sağ kasık batıyor gibiydi ama şuan hiç yok sadece karnım çok şişkin adet öncesi gibi inşallah sağlıklı bir gebeliktir
Zehradgdrn Burcu__0506 iki gün sonra tekrar gideceğim ben canım ilk gebeliğimde çok yüksekti değerim bu çok küçük yani 13 14 günlük
Burcu__0506 Zehradgdrn benim diğer gebeliklerim öğrendiğimde gecikmenin 10 günü filandı bu defa erken öğrendim
Nur19977 Zehradgdrn kuzum öncelikle hayırlı olsun ♥️ batma dediğin sey nasıldı kalp atışı gibi ince incemi yok belirgin sızı mı