Aaa11117778888 şöyle başlayım . Doğum olup bitene kadar teksin . İşlemlerini yapıyorlar . Nst ye giriyorsun . Ultrasona giriyosun . Sonra seni bekleme odasına alıyorlar. Telefonu falan yanına alamıyorsun yakınına bırakıyorsun . Sıra ile alıyorlar . Refakatçin bayan olacak . Sadece tek kişi . Çocuk kesinlikle almıyolar . Günde 2 kere refakatçi saati var öğlen ve akşam eşin sadece o zaman gelebilir . Doğum yaptıktan sonra ekranda zaten yazıyo . Doğum yaptı servise alınıyor diye refakatçin geliyo o zaman . Korkma gerçekten . Özelde de olsan aynı işlem devlette de olsa aynı işlem . Yanlış anlama beni bi dünya insanla ugrasıolar bir sürü dengesiz insan var onlar yüzünden kurunun yanında yaşta yanıyo . Sen ne kadar sakin ve anlayışlı olursan karşındaki de öyle oluyo . Şansıma hemşireler çok çok iyidi özelde bu kadar ilgi yoktu diyebilirim .