Donaldvetomris Es_Es16 bazen malesef elden bir şey gelmiyor ben taa 36. Haftama geldim birakamadim malesef ayni şekilde söyledi benim de doktorum çok abartmadan devam ediyorum şuan
Donaldvetomris Sahra25 haha her postu sabırsızlıkla bekliyorlar onlar inan sadece bu tarz postlara değil kendilerinin yapmadığı ne varsa başkalarına da dayatıyorlar her konuda 😅
Aysenurr53 Es_Es16 çok iyi anlıyorum seni. Ben de 7-8.haftaya kadar içtim sonra mide bulantılarım başlayınca akşamları 1 2şer taneye kadar azalttım. Şu an hiç içmiyorum ama mesela arkadaşımla dışarı çıktıysak kahvenin yanında 1 tane içiyorum valla haftada max 1 ya da 2 tane. Cips kola paketli gıda vs cayır cayır tüketenle benim haftada 1 2 sigaramın bi farkı olduğunu sanmıyorum. Çok kasmamak lazım sakınan göze çöp batar :))
Feth 38 haftalık hamileyim , önceden iki paket içiyordum , şuan 5-6 ile sınırlı kalmaya çalışıyorum. Çok şükür bebekte bir sıkıntı yok ben sigara konusunun abartıldığını düşünüyorum
Ecemyurdakul Es_Es16 ben günde 5-7 arasında gidip geliyorum henüz 5 haftalığım çok yeniyiz öğrendiğim de direk bırakamadım sigarayı değiştirdim nikotini en az olan sigara kent white içiyorum ama azalta azalta bırakmayı düşünüyorum 😢🥺
Neslierir 7 haftalik hamileyim 4 5 gün içmiyorum sonra canım çok istiyor içmeyince sinir oluyorum ağlıyorum çocuğa daha çok zarar veriyor gibi hissediyorum ne yapacağımı şaşırdım psikolojik olarak kendimi çok kötü hissediyorum
buse2507 Es_Es16 Ben günde bir paket içen biriydim 2 aylık hamileyken tiksindim şuan günde bir tane içiyorum. Bazen hiç içmiyorum