Hux bende aşırı içiçiydim ilk hamileliğimde öğrenir öğrenmez bıraktım son aylarda çok canım istedi bir iki tane sadece içtim daha sonra doğumdan bir kaç ay sonra kuzenimin vasıtasıyla tekrar başladım ikinci hamileliğimde az hafiflettim derken bırakamadım içtim daha doğrusu düşünemedim bebeğim parametüre doğdu ve son haftamda gebelik zehirlenmesi geçirdim çok cahilceydi bana Rabbim emanet bir can veriyor ve ben sorumsuzca davrandım şimdiki hamileliğimde 23 haftalık hamileyim ve öğrendiğimden beri azıma sürmedim eşimede lütfen elinden geldiğince evde içmemesini söyledim oda öyle yapıyor o içince bile boğazım doluyor nefes alamıyorum daha rahatım ya evet bazen insan arıyor ama çok şükür önceki gibi yapmadım elinizden geliyorsa sizde bırakın evet demesi kolay diyceksinix ama bir can ve evladımız için buna mecburuz umarım en azından bu süreçte bırakırsınız inşallah güzel haberlerinizi bekliyorum güzel anne asla sizi kınamıyorum yargılamıyorum bende o süreçlerden geçtim ama başardım ve yaptım sizde yapabilirsiniz hadi Bismilllah🤲🏻❣️