İkinci kızımı iki ay önce doğum yaptım ilk kızım şu an 18 aylık ikinci gebeliğimde güya prezervatif ile korunuyorduk ama olmamış bu yüzden korkuyorum sağlık ocağındaki ebe ile görüştüm reglin ikinci yada üçüncü günü gel iğneye başlayalım dedi iğneyi araştırdığımda yeniden gebelik düşünüldüğünde hemen oluşamayabileceğini okudum ama zaten iki çocuğum olduğu için işin açığı koruma düzeyi yüksek olduğu için önemsemedim bu durumu henüz başlayamadım inşallah gelecek ay başlayacağım aynı zamanda sütü çoğaltıyormuş