efeduru ayyy oda doğru da her devlet hastanesi öyle değil tamamen şans doktor işi ben Bilecik’te doğum yaptım çok iyi ilgilendiler hastane yeni idi zaten temiz hijyendi sezeryandan sonra heöen odaya getirmeden ameliyathane çıkışında UFO tarzı ısıtıcılar vardı oraya getirdiler önce baya ısıttılar sonra odaya çıkardılar üstümü felan giydirdi bizimkiler sonra ağrı kesici gerektiğinde yaptılar ilgiliydi umarım bu ikinci seseryanım da da öyle iyi geçer