Deniz7 Kızlar 36+1 de bebek 2900 du bu hafta 37+1 2600 gözüktü ultrasanda 35 hafta ile uyumlu dedi bende sormadim hic sizce kilo kaybetmesi normal mi ntsde sancilarim cok.çıktığından 25 subaya gun verdi bebeğinin kilosu cokmu az sizce stres yaptim..
aysecakir Deniz7 doktorunuz bu durumla ilgili bir şey demedi mi ? Ben de şaşırdım açıkçası 🙄 Gerçi sağlıklı olsın da gerisi önemli değil
Btugl Deniz7 yanlış anlamış olmayasiniz 1 hafta içinde 300gr vermiş ve 2 hafta gerilemiş olabilirmi oldu desek bile hiç bir doktor bunu normal karşılamaz size mutlaka açıklama yapmış olmalı uyarı yada neden olabilir nelere dikkat etmelisin demeliydi
Deniz7 Gayet saglikli dedi ntsye bagladi ntsede agrim cikti çatı minesi yapti açıklık olmadığından 25 subaya gun verdi bende sormadim demedim 37. Haftadaim die haftaya yine gidicembakalim acaba ultrasonmu yapıldı anlamadim..