Kızlar 27 haftalıgız genelde bebeğim aşağıda duruyor bugun cok hareketli hareket ettikce acı sancı gibi bişiler hissediyorum normal mi sizce ya bi doktora gitmem gerekir mi randevuma suan 10 gün var korkuyorum acıkcası harketlendikçe özel bölgemde sancıma yapıyo napıcam bilemedim