cakirbebek FatmaArsyrkl 5+2 ama benim ikinci gebeliğim yinede çok heyecanla kalp atışını duymayı bekliyorum gerci daha kese görmedim
sdmnvbzkrt FatmaArsyrkl 6+1 hem de nasıl heycanli bekleyiş zaman geçmiyor sanki haftaya kalp atışı için gidicez inş duyarız.
FatmaArsyrkl Babyshark_ hayır canım ya 7 haftalıkken gel dedi randevu verdi o zaman hem bebeği allahın izniyle kalp atışını da dinleyelim dedi
GoknurZ 5+3 benimde kizlarr inşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi ♥️ ben henüz kadın doğuma gorunmedim saglik ocağındaki ebemiz 2-3 hafta kadar bekleyebilirsin o zaman direk kalp atışlarını duyarsın dedi 🧿
koza08 Tüp bebekle hamişim benim de 5+2 oldu bugün. Daha önce iki kez kaybım oldu. Keseyi tam 5te gördüm. 10 gün sonra kalp atışı için gideceğim.
FatmaArsyrkl Ay hadi inşallah bakalım hepsimiz 10 gün sonra sağ salim duyalım minişlerimizin kalp atşını 😍😍
kubos_ Bende 6+5 de bugün gördüm ve kalp atışını duydum inşallah sizlerde duyarsınız allahın izniyle sağlıkla kucağımza alalım bebişlerimizi 💖😁
FatmaArsyrkl Bulantılarınız başladı mı hanımlar ya bende henüz bi belirti yok biraz halsizlik biraz uyku hali dışında hafifde kasık ağrısı tabi ☺️
Babyshark_ FatmaArsyrkl bulantım değil de koku hassasiyetim var hamile olduğunu öğrendiğimden beri acaba psikolojik mi yoksa hamilelikten mi anlayamadım😂
Nesee34 5+4 teyim iki gün önce keseyi gördük☺️ ancak bebek ve kalp atışı için iki hafta sonra gelin dedi doktor ilk gebeliğim çok heyecanlıyım. Uyku hali ve hafif kasık ağrısı var bide arada sırada adet olacakmış gibi ağrı oluyor bulantım henüz yok🥰
Minervabunny Nesee34 yaa bende de 2 gün önce 5+4ken kese gözüktü aynı şekilde 2 hafta sonra çağırıldım heyecan korku hepsi bir arada🥹 bende çok duygusallık, göğüs acısı/ağrısı, uyku var sadece inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur🥰♥️
FatmaArsyrkl Minervabunny ay hadi inşallah sağ salim kalp atışlarını duyar kucağımıza alırız sağ salimm allahım amin 🤲🏻😍🌸
Cakiltasi93- 5+4 benim kalp atışı duyduk inşallah sizlerde duyarsınız, sağlıcakla doğsun bebişlerimiz kucağımıza alalım 🐣