Leylauraz gebelik testimi yaptığımda infulanzaydım çok korktum bebeğimin kalp atışını duyamadan düşecek diye hastalıktan dolayı. Bol bol su içtim hep yattım ıhlamur içtim. Doktorum kuşburnu içebilirsin demişti. Ve kendime bi karışım yaptım onu sıcak suyla içtim veya bir kaşık aldım. 2 hafta sürdü hastalığım ama çok şükür bebeğime bi sıkıntı olmadı.
Bahsettiğim karışımda bir bal kavanozunun içine biraz zerdeçal, taze zencefil doğruyorum küçük küçük aynı şekilde bir limon doğruyorum, bir çubuk tarcın atıyorum birde karanfil. Zaten bal sulanıyor. Onu sıcak suya koyup da içebilirsin yada kaşıkla suyundan yiyedebilirsn. Parol bile içemedim çok başında olduğum için doktorum malesef hiç bişey kullanmama izin vermemişti. Birde dut kurusu ye yada onu demle crp düşürmede çok etkili onun da çok faydasını gördüm.