Kızlar herkese merhaba, daha önce bir düşük yaşadım ve sol yumurtalığım çok ağrıyordu.
Geçenlerde hamile bir arkadaşımla sohbet ederken bana sol ağrıyorsa riskli sağ ağrıyorsa normal demişti. Doğruluğu nedir bilmiyorum ama içime bir kurt düştü ve 2 gündür sol yumurtalığım ağrıyor ve 7+5 teyim şuan. Bu konuda bilgisi yada tecrübesi olan varsa yazabilir mi