bkdusunenanne O kadar su içiyorum bitmiyo gece bile kalkıp içiyorum ama yok, 9 haftalık falan başladı enfeksiyon 35 im ama bitmiyo azalma da yok bazen daha çok bazen olağan seyrinde iç çamaşırı falan kalmadı hep doğumdan sonra atıcam sarardı gören sidikli sanar
Minnakpopus bkdusunenanne ilk gebeliğimde bendede aynıydı korktuğum başıma geldi bu gebeliğimdede çıktı kum döküyorsun dedi doktorum İki gündür sinirlerim bozuldu resmen. Erken doğum olur diyen var suyun azalır diyen var hönkür sömkür ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Çok rahat bir gebelik geçirirken işk defa bukadar gerildim 😒
Ayshababy bkdusunenanne benimkide bitmiyor kaç tane antibiyotik bitirdim 31 haftalığım 1 hafta önce toz antibiyotik verdi dokturum ama yine geçmiyor
Nazsuuu bkdusunenanne bende de vardı gebelikte hep doğumdan sonra böbrek iltihaplanms şimdi onunla uğraşıyorum inşallah geçer doğumdan sonra sağlığın ne kadar önemli olduğunu anladım..
bkdusunenanne Minnakpopus Allahın izniyle korkmayın bol su tüketin niioli yağı varmış deneyin isterseniz güzel düşünün güzel olsun
Minnakpopus bkdusunenanne öyle tabi inşallah yatıp kalkıp dua ediyorum zaten sağlıkla kavuşalım hepimiz henüz daha 23+dayım yarın detaylı ultrasonum var bir sorayım bu yağı çok teşekkür ederim 🙏
Esraaktg3 Bende dün doktora gittim çatı muayenesi yaparken farketti çok olduğunu yıkattı birde antibiyotik ve serum verdi yarıcı enfeksiyon için ayrı bir ve krem çok şükür şuan daha iyi
bkdusunenanne Esraaktg3 yıkattı dediğinizde içim sanki rahatladı ay 😅bende de öbür gebelikte çatı muayenesinde drnin eline gelmişti eldivene şimdi yine var 🥴
Edizhr bkdusunenanne benimde bugün yeşil akıntım oldu yarın Dr gideceğim gece sabaha kadar lavaboya taşınıyorum ağrı sancı yanma yok ama hep bı doluluk hissi var