Ayfer_alkc benim yıllardır var ilacımı bırakmıştım geçen sene başında sonra hamile olduğumu öğrendim ama düşük oldu değerim çok yüksekti tsh baya yüksek olunca bebek gelişmiyor sonrasında tekrardan ilacimi kullanmaya başladım Değerlerim düştükten bir ay sonra tekrardan hamile kaldım şu an yedi aylık hamileyim ve her ay düzenli olarak kontrole gidip ilaç dozunu yükseltiyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım şu an için ama ilaç kullanılmadığında Değer yüksekse bebek gelişimi olmuyor