Anonim2828 Kızlar 2 gündür bebeğim hiç hareket etmiyor değil ama çok azaldı gibi daha 3 gün önce kontrolümüz vardı suyu kilosu vs herşey iyi denmişti ama çok tedrigin oluyorum normalde çok hareketli bir bebekti 🤦🏻♀️
Bir-anne21 Anonim2828 bende 34 üm oturunca sadece bide sırt üstü uzanınca hissediyorum ama korkma bir sorun yoktur bazıları tekmeleri acıtıyo diyor ama henüz tekmeleri şiddetli hissetmedim acıtacak kadar bide gün içinde hareket ediyorsun uyuyor bebek genelde geceleri bir tık sağımda hafif tekmeler hissediyorum
Anonim2828 1994ozg kontrole en fazla ne kadar gidiliyor acaba sonuclarım çıktığında gitmiştim tekrar gidebilir miyim acaba
Anonim2828 Bir-anne21 benimde normalde beneğin hareketleri can yakaıyır denecek boyuttaydı hareketli bir bebekti 2 gündür çok azaldığı için tedirgin oluyorum hiç hareket etmiyor değil ama azaldı hissiyatta azaldı