GezenTavuk_2 Yolcu_26 uzun sürmüyor kuzum sen uzun sanıyorsun ama bakmışsın ki bebek çıkmış senin dikisini bile halletmişler max 20 dk yani oda maxsimum
GezenTavuk_2 Yolcu_26 kendine gelme konusu bünyeden bünyeye değişiklik gösterir herkesin acı eşiği maalesef bir değil kimisi hemen ayaklanır iyileşir kimisi canı tatlıdır zorluk çeker bu konuda yorum yapmak doğru olmaz 🥹 ama bebeğin için mücadele verdiğin için o acıyı da hissetmiyorsun
BebegimVeBenn_ Yolcu_26 ben spinal anestezi oldum 2 3 saat kadar uyuşukluk devam etti 6 saat sonrada ayağa kalkmıştım sabaha kadar yürüdüm diyebilirim ağrı elbette oluyor ama bebişler için herşey değer
mlkkk Yolcu_26 bebeği 5-10dk içinde çıkartıyorlar dikişte 30dk sürüyor bi aksilik olmazsa max 40-50dk sürüyor😊 psikolojik olarak doğuma hazır değilsen 5dk da sürse sana saatler gibi gelebilir o yüzden kendini hazırla korkutma 😊
BebegimVeBenn_ GezenTavuk_2 saat 14 00 da ameliyathaneye girdim 14 10 da kızım doğdu 14 30 da odadaydımm 🌸
Yolcu_26 GezenTavuk_2 ya ne güzel inşallah hemencik geçer bugün 37 + 5 Doktor pazartesi günü alacağım dedi bebeğin hareketleri çok azaldı korkuyorum bisey olacak diye
Yolcu_26 GezenTavuk_2 2cocuk2kopek ya çok tuaf 9 ay bekle 45 dakika hersey inşallah su gibi gelir geçer burdaki annelerin hepsininn
Yavuzzynpmhra Yolcu_26 çok kısa geçici bir süreç, hiç detay düşünmeyin. Rabbim kolaylık versin hayrla beneğinizi kucağınıza alın inşaallah, onu koklayınca zaten herşey bambaşka olacak 🫂
bebeklerim__ Ne kadar kısa sürüyormuş.ben 1 saat filan düşünmüştüm sonrası sancılı olmasa kesinlikle swzeryan tercih ederdim😀
Minnakpopus Yolcu_26 kendini sıkıntı strese sokma uyuşup sedyeye yattıktan sonra 5 dk içinde bebeği çıkartıyorlar zaten seninde dikişin 15-20 dk sürüyor taş çatlasın yarım saat sürmüyor yani
Yolcu_26 mlkkk ay yok hazir değilim aklımda hep kötü senaryolar var o gün geldiğinde ne yaparım korkuyorum