Kızlar beta degerim 3 kat artmisti zaten diger hamileliklerimdende farkliydi surekli bulanti kusma kasik agrisi kanama gogus agrisi bugun 6 hafta 5 gunluk olmasi lazimdi ama gebelik kesesi bos yolk keseside yok bebekte pazartesi gidicem tekrar ama buyuk ihtimal kurtaja alinacagim bu arada korunma hapiyla hamile kalmistim iki kere unutmustum bugun sabahtan beri cok kotuyum cok uzuldum basina boyle birsey gelen varmi ne yapmaliyim tabiki hemen kurtaj olmiyacagim ama zaten belliydi anarmollik oldugu umudum hic yok boyle yasayip sonradan bebegi saglikli olan varmi yada sonradan bebegi olusan varmi ?