m060918 Bebeğim 14 gündür yoğun bakımda entübe takip ediliyor ve sağ akciğeri sola göre biraz daha az gelişiyormuş onun dışında hiç bir sorun yok, 8 ml ile besliyorlar 2 saatte bir.. acaba aynı süreçlerden geçen var mı
Edizhr m060918 yaaa minik savaşçı rabbim size bağışlasın inşallah rabbim hastaneden alıp eve götürdüğünüz günleride göstersin
Mlkrj m060918 geçmiş olsun umarım en kısa zamanda kucağınıza alırsınız. Erken doğum sebebiniz nedir acaba
GezenTavuk_2 m060918 Minik savaşçını rabbim size bağışlasın inşallah canım hiç korkma canı veren rabbim en iyisini o bilir bebişinin sana şuan güçlü durmana ihtiyacı var sen ne kadar durursan o sana o kadar sıkı sıkı bağlanır benim de kız kardeşim 8 aylık doğum yaptı yeğenimin 6 parmağı vardı ekstra ameliyat oldu derken şuan 2 sınıfa gidiyor zehir mübarek 🥹 darısı sana inşallah kuzum 🥰
1Anneadayiiii m060918 Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah sağ salim hayırlısıyla çıkar inşallah canım 🤲🏻❤️
Surpriz-3 m060918 çok geçmiş olsun. Rabbim bir an önce kollarınız arasında uyutmayı nasip etsin. Benimde böyle bir riskim var. Rahatsız değilseniz veya olmazsanız nasıl bir süreçten geçtiniz acaba. Bende korkuyorum beni ne beklediği yle alakalı bir bilgim yok.
Sulegull m060918 benimki de 30 haftalık doğdu şuan 5 yaşında ama çok zor bir süreçti sizinki de bayağı erken gelmıs neden bukadar erken geldi benim yüksek tansıyondu şimdi yine hamileyim durumu nasl şuan
GezenTavuk_2 m060918 alırsın kuzum gönlünü ferah tut ve şöyle dusun bak doğmuş besleniyor birinci seviye geçti ikinci seviye beslenme bak oda oluyor üçüncü seviyen alıp gideceksin evine bebeğini 🥹
danla2711 m060918 oy maşallah hayata tutunmaya çalışan minik savaşçı♥️ ben 33.haftadayım ve hep ya erken doğurursam diye korkuyordum taa ki bu postu görene kadar Rabbim ol diyince nasılda herşey oluyor inşallah en kısa sürede şifa bulur ve çabucak toparlar annesinin sıcacık kollarına kavuşur♥️ Rabbim bu mutluluğu size yaşatsın inşallah sağlıkla kavuşun yavrunuza🤲♥️