Sinem2019 12 haftalıkken gittim en son . cinsiyetini göremedi deli gibi sabırsızlanıyorum ayın 19 nisana aldım rand siz olsanız hangi tarih de giderdiniz o gün 15+3 olucam bugün 14+0 m daha yakın bir tarihde mi giderdiniz
Anneadayii_ Sinem2019 beni 11+5 ten sonra 16+6 da aldı bugün ben dayanamadım tabi tam arasında devlete gittim 😂
Kubrayildirim Sinem2019 benim için o kadar önemli değil cinsiyet. Bir sıkıntı sorun veya özel bir durum yoksa ayda bir kontrole giderim 🥲
Anneadayii_ Sinem2019 valla ben idrar tahlili vericem diye gittim iyi de gitmişim (hem bebeğimi gördüm) biraz kan var idrarda dedi tek kullanımlık ilaç verdi hamilelikte enfeksiyondan korkuyorum zaten
Gulsahs Benimkide başlarda göstermedi mecbur dayandım çünkü her seferinde sakladı kendini devamlı gitmek de istemedim 17 haftalıkken zar zor gösterdi cinsiyetini nazlı kızım😂