Kızlar, tüp bebeğe başladım, adetimi bekliyorum. Adet olunca iğnelere başlayacağız. Tiroidim biraz yüksek çıkıyor, ilaç kullanıyorum. 1′e düşmüştü ama ilaca devam ederken tekrar 2,75′e yükselmiş. Doktorum hem uzak hem de randevusu yok, randevusuz da bakmıyor. Özel hastaneye gitsem, şehir hastanesi kabul eder mi ve dozajı yükseltirsek 15-20 gün içerisinde düşer mi? Moralim çok bozuk, ertelenmesinden korkuyorum.