kutaymoms Mersin Mezitli veya Yenişehir kadın doğum doktoru önerisi olan var mı? 29 haftalık hamileyim doktorumu değiştireceğim, ilgili iletişimi iyi olan bi doktor önerirseniz çok sevinirim
zehradinler33 kutaymoms city hospital dilek hoca var gebeliğimn bşından belli ordayım çokta memnunum haftya kısmet olursa doğumum olacak ☺️
kutaymoms Minnakpopus Ali yeşil hocayı çok övüyorlar, muayene ücreti ve doğum ücreti hakkında bilginiz var mı
Minnakpopus kutaymoms valla ben hem Mardin hem mersin takipliyim doğumumu ali beyde yapacağım nasipse Allah razı olsun ondan oradan buraya bile bana yetişiyor arıyo mesajıma dönüyor ilaçlarımı ayarlıyor onun dediğinin dışında adım atmıyorum ben burada. İnanın net fiyatını bilmiyorum indirimden yararlanıp ödeme yapıyorduk biz
Minnakpopus ksgl Evet. Ben hastanedende doğum ekibinden de ve doktorumdanda çok çok memnun kaldım çok şükür
ksgl Minnakpopus çok sağolun cevap için☺️ doğum ücreti ne kadar ödediniz peki hastanenin sağladığı imkanlar var mı? Oda için ayrı ücret verdiniz mi? Bide bazı hastanelerde nst de ücretli oluyormuş
Minnakpopus ksgl rica ederim 🌸 muayene de egm indirimi oluyo belirtince. Nst de 250 tl gibi birşey muayene ücreti harici. Normal doğumda sezaryen de 35.000 oda için ayrıca para vermedim. Doktorum doğumdan 1 hafta önce bazı tahlilleri kağıda yazdı verdi sağlık ocağında yaptır hastaneye bi dünya para verme hastanede yapılacakları burada yaparız dedi. Hastane de de ekg ve kan verdim ondada indirimli 700 tl ödedim
Yarenasel Minnakpopus siz kac ay once yenisehir hastanesinde 35000 odediniz suan medikalin fiyatı 47 binmis yani ali yesil doktor cok övüluyor ama hastane bi o kdarda memnun kalmayan varmis ben suan forum yasama gidiyorum ama medicale gitmek istiyorum
ksgl Minnakpopus çok sağolun çok faydalı oldu söyledikleriniz benim için🥹 bir de son olarak ilk nstye ne zaman girdiniz ben şu an 31. Haftadayım ali bey haftaya yokmuş muhtemelen ya cuma gidicem ya dönünce. 31den sonra kontrole ne sıklıkla cagırıyor acaba kendisi
Minnakpopus Yarenasel 1 ay oldu doğum yapalı.Ben çok memnun kaldım başkalarını bilemeyeceğim açıkçası. Doktorum ve benimle ilgilenen hemşireler sezaryen esnasında elimi tutup başımı bekleyen aneztezici vs hepsi benim için memnun kalmama fazlasıyla yeterliydi. Medikalide biliyorum genellikle Ahmet yıldızbakanı tercih ediyorlar ancak benim asla tercihim değildi.
Yarenasel Minnakpopus ben dogumumu ahmet beyde yaptim kizimi cok memnun kalmistim hastaneden ilgilerinden ameliyat sırasında ki panik olan biriyim baya iyiydi ilgileri tek sıkıntı biraz pahalı olması ali yesile gidicektim ama o kdar hastane hakkinda kotu yorum okudum ki yani doktor ne kadar iyi olursa olsun hastaninde iyi olmasi lazim hemsirelerin siz memnun kaldığınizi soylediniz sasirdim açıkçası
Minnakpopus Yarenasel Hastane konusunda ne gibi şikayetler edildi bir fikrim yok ama ben bir sıkıntı yaşamadım açıkçası. Bence herşey göreceli bakın siz Ahmet beyden çok memnunsunuz ama benimde asla tercihim değildi bazı sebeplerden dolayı. Ama ben kendi adıma Ali beyi şiddetle tavsiye ederim her zaman. Eğer hastane konusunda temizliği vs olarak birşeyler duyduysanız benim odamda heryerde tertemiz pırıl pırıl mis gibiydi. Çalışanlarım yaklaşımları da dahil beklentimi fazlasıyla karşıladı 😇
Yarenasel Minnakpopus açıkçası evet temizlik konusunda cok duydum kendim gitmedim hastaneye Aynen haklisiniz benim memnun kaldığımdan siz memnun kalmayabilirsiniz tabiki 🌸
Minnakpopus Yarenasel Doktor ve hastane gerçekten çok önemli umarım içinize sinen gönlünüzce bir doktora denk gelirsiniz 🌸
ksgl Yarenasel yaa yenişehir hakkında neler duydunuz lütfen paylaşın ben de şuan arayıştayım mersine yeni taşındık çok fransızım, normal doğum çok istiyorum doktor kadar hastanede önemli