Herkeze merhaba 32 yaşındayım 5 yaşında bir oğlum var yaklaşık dört yıl önce bakır spiral taktırmıştım
4 mart son adet tarihim fakat nisan ayı adet görmeyince test yaptım pozitif çıktı spiralin kaydıgını düşünüp hamile kaldığımı düşündüm fakat ertesi gün muayneye gittiğimde ne kese var nede spiral kaymış dün beta hcg verdim 1560 çıktı. Doktor perşembe yani yarın tekrar test vermemi istedi ona göre karar vericez dedi bugun hafif lekelenmelerim başladı. Moralim çok bozuk ne oldu ne yaşıuorum hiç anlamdım kasıklarımda hafif ağrı var çok yoğunbi kanama yok başına gelen varmı doktor dış gebelik olabilir dedi veya erken gebelik yada hiç gebelik olmayada bilir dedi. Başına gelen var mı çok teşekkür ederim yorumlarınız için .