Ela009 Kızlar çok akıntısı olan biriyim hani sürekli akıntım oluyor çok rahatsızım bu durumdan doktorum hormonlardan kaynaklı dedi gebe değilim hormon bozukluğu var bende. Günlük ped kullanayım mı ne önerirsiniz marka olarak ?
Siyahbeyaz_ Ela009 Bence çok fazla günlük ped kullanmak enfeksiyona sebep olur. Pamuklu iç çamaşırı giyip ped yerine pamuklu bez koyabilirsiniz. Doktorum bana öyle demişti günlük ped yerine pamuklu bez kullan dedi. O günden sonra hiç kallanmadim
Happyka Ela009 molped pembe olanı kullandim kaşıntı yaptı mantar vs oldu , şikayet varda zaten çoğu kişi şikayet etmiş, şuan bimin kullanıyorum gayet iyidir , kotex o da iyi ama küçük
Mucizeem__ Ela009 sürekli takarsaniz çok tahriş olursnz bencede temiz bi pamuklu bez koyarsanız daha rahat olur sizin için
Ela009 Siyahbeyaz_ yok canım zaten kullanmıyorum sürekli iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyorum sadece kullananlarım fikirlerini almak istedim ya
Katya1 Happyka benimde cok oluyor sleepy natural kullanıyordum memnundumda. Sonra araştırma yaptım şu trendyolda doğal yıkanabilir günlük pedden aldım %100 pamuklu simdilik memnunum yıkandıktan sonra ütülüyorum öyle kullanıyorum.
Deleted33000 Ela009 ben 27+5 haftalığım günlük ped kullanıyorum çünkü lekelenmelerim oluyor ayrıca günlük de iç çamaşırı değiştiririm bazen sabah akşam bile değiştiririm önemli olan sık sık pedi değiştirmek bence bikac saate bir değiştir pedini
Balbebek012 Ela009 günde 4,5 kez penye iç çamaşırı değiştiriyorum ama günlük ped kullanmam hijyenik değil çünkü size tavsiyem penye kilot ve bir beden büyük kullanmanız
Ela009 Balbebek012 bende oyle yapıyorum o yüzden desim acava kullansam mı diye de rahat edebileceğimi de düşünmüyorum
Gulsahs Ben molped pembe olanından kullanıyorum yıllardır gebelikte daha çok alıntı oluyor tabi ama doktorum hava alsın ped takma demişti öyle de yapamıyorum huylanıyorum😬
imcakir Ben hamilelikte aşırı akıntı arttığı için kullanıyorum Bi evde kullanmıyorum onda da evdeyim diye ama işte dışarıda misafirlikte sürekli iç çamaşırı değiştirmek zor geliyor. Ne kadar doğru olduğu tartışılır tabi ama günlük kullanıyorum ama her tuvalette değişiyorum zaten sürekli su içiyorum sık gidiyorum o sebeple yarım saatte bir gitsem de değişiyorum çözümü böyle buldum🤷🏻♀️
Balbebek012 Ela009 günlük ped çok zararlıymış ya o bölgenin pH dengesini bozuyormuş hatta kullandığımız hasta bezleri bile zararlı benim doktorum bebek bezi kullandırdı bana daha sağlıklı diye harici de dediğim gibi hamilelikte zaten akıntı çok mecbur sık iç çamaşırı değişiyorum
imcakir Ela009 bana da böyle mantıklı geldi İç çamaşırı da aynı misal sonuçta sürekli aynında değiştirmeyince oda enfeksiyon yapabilir gibi düşünüyorum 🤷🏻♀️ koteks en çoklusundan aldım 5 paket 56 galiba kokusuz ince olandan yani günde yaklaşık 10 tane işteyken akşama kadar kullanıyorumdur belki
Ela009 Gulsahs memnun musunuz peki ya bende mi kullansam hiç kullanmadık çok rahatsızım artık sürekli iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyorum
Gulsahs Ela009 ben memnunum açıkçası devamlı iç çamışırı değiştiremiyorum ve pedim çok da dolmuyor doluluğuna göre değiştiriyorum dışarda rahat ediyorum en azından ıslak olup beni rahatsız etmiyor ama siz bilirsiniz tabiki