zs_is gulsenbth gerçekten arayışta olan biri için çok detaylı yazmışsınız çok teşekkür ederiz ❤️ peki ebe ücretleri nedir acaba bu konuda bilginiz varmı?
gulsenbth zs_is benim ebem 13 bin almıştı. Ama verdiğim bir kuruşa bile acımadım. O kadar ilgili ve mükemmeldi ki iyi ki diyorum geriye dönüp baktığım zaman 🤍 merak ettiğiniz başka bir şey varsa severek yardımcı olmak isterim 😌
tgcbtul AhDi Avrasya hastanesi gaziosmanpaşa Fatma hoca var kendisi çok iyi ben ona gidiyorum tavsiye ederim
zs_is gulsenbth betül hocanın yanında bir ebe vardı miray sanırım ismi onunla mı anlaştınız peki? Yoksa başka birisi ile de anlaşılabiliyor mu
gulsenbth zs_is ben Miray ebeyle süreci sürdürdüm. İsterseniz farklı bir ebe ile de anlaşabilirsiniz diye düşünüyorum çünkü kendisi bağımsız çalışıyordu. Ama Miray ebe de çok başarılı bir ebedir 🤍