Selam kızlar 1 yaşında oğlum yaklaşık 1 haftadır ishal hastaneye de götürdüm eve gönderdiler geçmedi kendimde 9 haftalık hamileyim ilk bebeğim 12 sene sonra oldu annem sagolsun destek çıktı her zaman yanımdaydı ama o da malum köy mevsimi geldi gitti kayinvalidem 3 senedir eltimin ikizlerine baktı bilgilerine dayanarak arayım dedim belki bi yardımı dokunur diye bana dediği şey şu “bizimkiler kabiz oluyor o da ishal mi olmuş Allah yardım etsin” dedi bizimkiler dediği kim bu kim yani hepsi torunu degilmi bu saatten sonra Allah ona yardım etsin oğlum kusuyor ben kusuyor o kadar zor durumdayimki sinirimi yenemiyorum benn mi yanlış anladım sizce bugün doğum günüydü oğlumun aramadı bile onca sene başımın etini yediler bebek olsun diye olunca da sevmekten acizler telefon açmak bu kadar zor mu siz ne düşünüyorsunuz