Bi doktor eşliğinde ilerlemenizde fayda var bende de troit var gebelik sürecindr hep kullandım da doğumdan sonra devam ettim mi hatırlamıyorum şuan 🤷🏼♀️ şimdi 2. Gebelik yine ilaçla devam ediyorum doktoruma gidince bi sorayım bakalım drvam etmem gerekiyormuymus merak ettim.
Süt yapıcı şeylerle destekleyebilirsiniz bence ilaçta önemli sonucta yoksa bebeğe gecme ihtimalide vardır