Merhabalar kızlar doğum yapalı 15 gün oldu Ancak yazabildim Kızlar kusura bakmayın belki
hatırlayanlar olur. Kadir gecesinde dua istemiştim. Kadir Gecesi sonra ki günde sezeryana girmiştim Allah hepinizden razı olsun sezeryanım Çok güzel geçti İlkin de genel anestezi almıştım çok kötüydüm hemen ayaklanmama rağmen benim için çok çok kötü bir sezeryandı. 2 sezeryanım harika geçti lokal anestezi aldım Allah’a şükürler olsun her şey çok güzel geçti ayağa kalktım hiç korkmayın inanın çektiğim acı sadece Ağrı kesicinin etkisi geçtiğinde biraz acı çektim O kadar O da zaten Ağrı kesiciye dayıyorlar. çok iyiydi yani ben elendim kızlar Darısı sizlere İnşallah normal doğum yapacak olanlara sezeryan yapacak olanlara rabbim kolaylıklar versin. yavrum yanımda şükürler olsun küveze girmeden evimize getirdik. Darısı sizlerin başına her şey gönlünüzce olsun bu arada 3 numarayida düşünüyorum Evet biraz erken çok erken biliyorum çalışan bir anne olduğum için ücretsiz izine ayrılacağım. Şu an bir linç alabilirim sizleri seviyorum :) dipnot ozel bir oğlum var kardes eksikliğini çok çektik etrafı dolu olsun istiyorum