Kızlar iyi akşamlar, 22 haftalık gebeyim. Ancak gece 03.30 dan beri idrarımdan kan geliyor. Küçük bir ilçede yaşıyorum. Gece hastaneye gittim kan ve idrar tahlili verdim. İdrarımda enfeksiyon çıktı. Sürekli sıvı tüketmem gerektiği ve üromisin adlı toz şeklinde ki ilaç verildi. Çok su içtim ancak hala geçmedi. İlaç içinde gece yatarken kullan dediği için daha kullanmadım. Yarın kendi doktoruma gideceğim ancak bebeği stresten rahatsız ediyorum. Size sorum şu bu enfeksiyonun bebeğe zararı var mı ? Ya da bu ilaçı kullanıp deneyim eden varsa bana da yazabilir mi ?şimdiden teşekkür ediyorum. İyi akşamlar.