Arkadaşlar merhaba ben 14. Haftadayım ve sürekli tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu var napıcamı şaşırdım tek kullanımlık saşelerden kullanıyorum doktor hep onu veriyo antibiyotik vermiyor bol su iç dedi içiyorum ama hiç bir şeye faydası yok benim gibi olanlar nasıl geçirdi lütfen yardımcı olun 🙏🏻