Edafmo son zamanlarda çıkan bir durum mu 🤣 ben 25 yaşındayım 25 sene önce bu düşünceyle göbek adı koymuşlar çok da yeni değil bence ya 🤣🤣 zaten resmiyette yazmıyor kimlikte kağıtta yazmıyor, koyulmasının kimseye zararı yok bence 😊 bu arada eğer yanlış bilmiyorsam kabirde ahirette göbek adımızla sesleniliyormuş mesela ahmet kızı ayşe, mehmet kızı fatma gibi