Yasdervse . Kızlar lütfen yorum yapabilirmisiniz
Bal0306 Yasdervse sol tup kapali gibi duruyor dağılım olmamis sağdan geçiş olmus rahimde normal duruyor rapor çıktığında kesin belli olur bana o şekilde geldi
Yasdervse Bal0306  cnmm rapor bu sanırım
Yasdervse Hgergy 2 kürtaj 2 kimyasal bir boş gebelık kendılıgnden düştü kürtaj sebebı ıle olmus yapısıklk :(
Hgergy Hem sağ tüp kapalı hem de yapışıklık sağda Soldan şansın var ama yapışıklık meselesi önemli doktora danışmak gerek
Hgergy Yasdervse Rabbim şifa versin. İnşallah en kısa zamanda kolaylıkla sağlıklı hamilelik nasip olsun